Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zarządzenia

Wykaz zarządzeń wydanych przez dyrektora PS nr 19 w roku 2023

L.P

data

Numer zarządzenia

W jakiej sprawie

1.

16.01.2023

1/2023

W sprawie wprowadzenia Procedury Windykacji Należności.

2.

19.01.2023

2/2023

W sprawie terminu zebrania rady pedagogicznej.

3.

27.02.2023

3/2023

W sprawie rekrutacji na rok szkolny 2023/24.

4.

27.01.2023

4/2023

W sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.

5.

03.02.2023

5/2023

W sprawie dokonania samooceny kontroli zarządczej

6.

27.02.2023

6/2023

Wprowadzenie 2 stopnia alarmowego BRAVO.

7.

14.06.2023

7/2023

W sprawie wprowadzenia aneksu do Regulaminu ZFŚS.

8.

19.06.2023

8/2023

W sprawie wprowadzenia aneksu do Regulaminu wynagradzania.

9.

11.08.2023

9/2023

Wydanie opinii dotyczącej Aneksu nr 1 do arkusza organizacyjnego

10.

18.08.2023

10/2023

W sprawie terminu zebrania rady pedagogicznej.

11.

18.08.2023

11/2023

W sprawie terminu zebrania rady pedagogicznej.

12.

07.09.2023

12/2023

W sprawie terminu zebrania rady pedagogicznej.

13.

03.11.2023

13/2023

W sprawie wprowadzenia regulaminu dofinansowania dokształcania i doskonalenia nauczycieli.

14.

03.11.2023

14/2023

W sprawie terminu zebrania rady pedagogicznej.

15.

27.12.2023

15/2023

W sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Samorządowe nr 19 w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Bogumiła Zątak
data: 25-01-2024
wytworzył: Bogumiła Zątak
data: 25-01-2024
data: 25-01-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 25-01-2024 - Edycja treści
  • 10-02-2023 - Edycja treści
  • 12-03-2021 - Edycja treści
  • 14-02-2020 - Edycja treści
  • 24-08-2017 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 470