KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Zarządzenia

Wykaz zarządzeń wydanych przez dyrektora PS nr 19 w roku 2019

L.p.

Data

Numer zarządzenia

W jakiej sprawie

1.

17.01.2019

1/2019

W sprawie szkolenia pracowników z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

2.

21.01.2019

2/2019

W sprawie rekrutacji na rok szkolny 2019/2020.

3.

21.01.2019

3/2019

W sprawie dokonania samooceny w ramach kontroli zarządczej.

4.

06.02.2019

4/2019

W sprawie terminu zebrania rady pedagogicznej.

5.

18.03.2019

5/2019

W sprawie powołania komisji rekrutacyjnej .

6.

29.03.2019

6/2019

W sprawie wprowadzenia regulaminu wyboru pracowników reprezentujących interesy załogi w sprawach ZFŚS.

7.

07.05.2019

7/2019

W sprawie szkolenia BHP pracowników.

8.

19.06.2019

8/2019

W sprawie terminu zebrania rady pedagogicznej.

9.

30.08.2019

9/2019

W sprawie wprowadzenia aneksu do Regulaminu Pracy.

10.

30.08.2019

10/2019

W sprawie powierzenia stanowiska wicedyrektora.

11.

02.09.2019

11/2019

W sprawie wprowadzenia instrukcji kasowej.

12.

06.09.2019

12/2019

W sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych.

13.

28.08.2019

13/2019

W sprawie terminu zebrania rady pedagogicznej.

14.

04.09.2019

14/2019

W sprawie wprowadzenia aneksu do wynagradzania pracowników samorządowych..

 15.

11.09.2019

 15/2019

 W sprawie ustalenia stawki żywieniowej na rok 2019/20.

16.

26.11.2019

16/2019

Wprowadzenie Regulaminu dofinansowywania dokształcania i doskonalenia nauczycieli .

17.

15.11.2019

 17/2019

 Wprowadzenie aneksu do regulaminu ZFŚS.

18.

16.11.2019

18/2019

W sprawie terminu zebrania rady pedagogicznej..

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Samorządowe nr 19 w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Bogumiła Zątak
data: 14-02-2020
wytworzył: Bogumiła Zątak
data: 14-02-2020
data: 14-02-2020
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 14-02-2020 - Edycja treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 337